Bahtszbedevi instagramdan gıda mühendisi bir anneyi takip ediyorum orjinal loru bebekler tüketebilir demişti. Siz neden sindirime zararlı olduğunu düşünüyorsunuz? Sonuçta lor peyniri fermente bir ürün, süt kesiği fermente değil ama ve süt bebeklere önerilmiyor tam tersi olması gerekmez mi?
Rica ederim ne demek bildiklerimizi paylaşmak ve fikir alışverişinde bulunmak için burdayız.