Esra_Deva Annem-33 ben kraft cabin plus aldım link veremiyorum çünkü artık üretimi yok. Ama şunu söyleyebilirim travel sistemler evet çok şık ama çok ağır ve bana göre kullanışsız. Tam yatan normal araba almanızı tavsiye ederim.
Karamgurme Annem-33 kesinlikle kabin boy tavsiye ederim biraz da bütçe mesleesi her bütçeye göre var ama Hamilton r1e bir bakın isterseniz
Jldpmk34 Annem-33 niye böyle emri vaki bi yorum yazdığınızi anlayamadım insanlar önerisini yazsa da siz arastirsaniz olmaz mı link atmak şart mıdır