Bakag Kizlar bugun 7 aylik kntrlumuz vardi ve menenjit asisi vurdurduk dr 2 ögun kahvalti ve corba olarak besledigimi soyledim tembellik olsun diye sadece emziriyorsunuz sonra kandegerleri dusuk cikiyo dedi 2 ana 2de ara ögun yapacaksiniz dedi e busekilde emmeye zaman kalmaz dedim ikindinden sonra ve gece emzir dedi gece 12 de 240 mama veriyorum onu yemeden surekli uyaniyo duzeni bozulur dedim yapacak bisey yok emzircen dedi e okadar sutum cikmiyoki 60 90 arasi ayrica ictigi mama reflu mamasi siz nasil ve kac ögun ekgida veriyorsunuz kafam karisti
Gryffindor Bakag Ay fazla değil mi ya genelde doktorlar çoğunluk anne sütü ya da mama derler bu aylarda ama bilemedim. Oğlum da iki gün sonra 7 aylık olacak ne yapacağımı bilmiyorum kafam karışıyor bu ek gıda konusunda
sarmaliklahana Bakag 6 ay 24 günlük bebeğim. 8:30 - 9:00 da uyanıyor emziriyorum 11:00 kahvaltı yapıyor uyuyor 2-3 saat Uyanınca acıkınca mama veriyorum 5 gibi meyve VS verıyorum 7;30 gibi Akşam yemeği bizimle yiyiyor çorba yogur tarator falan yaptıysam ondan. O arada şekerlemesi var Uyanınca azcık emziriyorum Akşam yatarkenn banyoda 20 dk oynuyor suda sonra mama veriyorum uyuyor. Gece boyu full emziriyorum. Mamalar hep 120 cl sabit. Gün kaka yapamadıysa sadece emziriyorum ve mama veriyorum ek gıda vermiyorum pek. Dışarı cıktıgımızda mecbur mama verıyorum. Bu sekilde düzen oturttuk. Mayıs ayının sonunda kan seferleri ölçülecek bakalım ne diyecekler. Bu salı günü de cocuk doktoruna gidicez 6. Ay kontrolüne.
Glshmrthmz 2 öğün bir ara yapıyorum ama benimde Dr. Fazla ver dedi ek gıdayı zayıfladı ve vitamisizmis bebeğim. 😑
Bakag Glshmrthmz evet bizde 2 ayda1 kilo almisiz peki cok azda olsa tuz koyuyomusunuz ben corba ayiriyorum tuz koymadan yemiyo bizim corbalardan iciyo severek napicam sasirdim
Bakag Gryffindor bende sizin gibi dusundugum icin tatlara ve puturlu yemeye alissin yeter diye dusunmustum kilo ve vitamini anne sutu ve mamayla alir diye dusunmustum
Gryffindor Bakag Hep fikir ayrılığı yaşıyor doktorlar anlamak zor. Kuzu kıyması falan başlayın o değerleri baya yükseltiyormuş
Yesillerdeneda Bizim doktorumuz da üç ana öğüne geçiyoruz artık dedi yedinci ayda ama yemiyorki, zorla ağzına tıkmak da olmuyor, ayda sadece 400 gr almış, çok zor bu ek gıda işi, biz beşinci ayda başlamıştık dr önerisi ile
Bakag Blendir kullanmak istemiyorum o yuzden aklimada yapacak bisey gelmiyo varmi tarifleriniz kizlar
sarmaliklahana Bakag ya uyku saati oturursa bence yemeside oturur. Benım kzıım kendi düzen seven biri bence ona inandım artık 🙄 Düzeni bozulunca huysuzlanıyor o yüzden cok bozmamaya gayret ediyorum Başak burcu. 🤭😇