miniksavasciveannesi çok geçmiş olsun ya, ben hamileyken uyuz olmuştum ve bir türlu geçmedi. Doğum yaptım bebeğime de bulaştı. 
Bebeğim 8 aylıkken en son uyuz tedavisine başladık. Herşeyi temizledim.
- Tüm kıyafetleri hava almayacak şekilde poşetledim. Doktor 3 gün dedi ama ben tam 2 hafta sadece kıyafetleri poşette tuttum. Sadece ustumuzdeki ve bir yedek takım bıraktım giy çıkar yapmak için bu süreçte
- Halılara yeni halı örtüsü, koltuklara koltuk örtüsü aldım. Tüm evi sirkeli suyla temizledim ve akşamına başladık
- Önce dus aldık sırasıyla, dustan sonra tüm vücudumuzu kremledik. Ama bol bol 1 kişiye bir kutu
- Sonra posetlenmis kıyafetlerden giydik ve temiz yatağa yattık. ( Çarşafları, yastıkları da posetlemistim)
- 1 hafta boyunca çarşafı hergun degistirdim ve 60 ta yıkadım.
- 1 haftanin sonunda tekrar duş, tekrar krem.
Çok şükür atlattık. Hala çamaşırları 60 ta yıkarim. Huy oldu artık. Çünkü çok zor bir süreç. Çok ağladım. Heryer pis gibi geliyordu gözüme. Şimdiden geçmiş olsun.
KWELLADA KULLANDİK KREM OLARAK