Selam kızlar 13 gün önce sezaryan oldum kanamam cok az geldi bi haftadan sonra hıc gelmedı lekelenmem bıle olmadı kontrole gıttıgımde sıvı birikmiş dediler ilac verdi 2 tane hap seklinde bitanesini kullandım kanama oldum ama ıkıncı ilacta olmadı kanama napcam bilemedm doktora gıtmek istemıyorm artk ya ne yapabılırm kanamam olması için