Hanımlar selam ,
2 aylıkken bebegımde asırı bır gaz sancısıyla dr gittik doktor relactaz damla verdı bıogaıa+relactazı kullandık gecen ay kesebılırsın dedi kestım demırbasladık yın kotu olduk demırı bırsktık relactaza devam. surlelı bır yutkunma halı uykuya dalamıyor uyanıyor sorum su alerjı olabılırmı? Her gun yedıgım sey yumurta ve peynır sabıt , besın alerjısınde neler oluyor yazabılırmısınız.