Melekannesiiiii Çok beğendim alacağım kızıma ama eşim beğenmedi. Yakaları dantel falan eski model şeylere benziyor bu diyor 😐 Benim de kafam karıştı alayım mı güzel mi??
Dedimolabilir Melekannesiiiii cok tatlı. Zaten suan bebeklerde ve buyuklerde 80 ler 90 lar moda ben cok begendim .
Sarelinagis Melekannesiiiii Çok güzel bayramda hava durumu uygun olursa kendime ve kızıma bu tarz bir elbise düşünüyorum 😊
YeniAnneIstanbul Melekannesiiiii cok tatli rengine ve kumasina bayildim 🥰 rengi tam bu yazin modasi👯 erkekler ne anlarki bu islerden 😀
Yusufagahinannesi Melekannesiiiii zevk meselesi bencede eşiniz haklı üzgünüm :( yani yakası vs değil mesele bence biraz kalitesiz basit duruyor yoksa bende böyle yakalı şeyleri çok beğeniyorum