papatya_kokusu Bebekten bebeğe değişiyor ya. Ben her markayı kullandım kızımda oğlumda da kullanıyorum hangisi ucuzsa alıyorum ne sızdırma ne tasma ne pişik hiç sorun olmuyor bizde şuan bebem natural kullanıyoruz geçen ay can bebe bir kaç ay önce kanz kullandım değişiyor yani