busrahnm-95 Bebeğim 2 ay 15 günlük dünden beri cıglık çığlığa aglıyor. Normaldede huysuz gazlı bir çocuk ama kakasını yapsada dünden beri anlayamadığım bir şekilde aglıyor memede istemiyor dogru düzgün 🥺
Yasemin38 busrahnm-95 sancılanıyordur canım. Karnına sıcak havlu koy,gün içerisinde yüz üstü yatır kısa süreli. Sen beslenmene dikkat et bol su iç. Yemeklerinde kimyon kullanabilirsin ,günlük 1 tane maden suyu içebilirsin