Eliffymn bizim her pazar kapının önüne sütçü geliyor ordan alıyorum kaynatıyorum 1 litre süt kesiyorum limon sıkıp o top top oluyor zaten anlıyorsun kesildiğini suzuyorum suyu çıkıyor normal temiz bir hiç kullanmadığın bez ve ya tülbent ile iyice şekil veriyorum ve üstüne sert birşey bastırıyorum bir gece dolapta duruyor açıyorum sonra kalıp peynir gibi oluyor yoğurt yaparken de sütü kaynatıyorum serçe parmağım ile deniyorum sıcaklığı eğer dayanabiliyorsam yoğurt yapabilirim 2 yemek kaşığı yoğurt koyuyorum daha sonra battaniye ile sariyorum sıcak bir ortamda 7 ,8 saat tutup dolaba kaldırıyorum ✨❤️