barlassmoom uyguladım sütüm inanılmaz arttı mamayı bıraktım. Bebeğin ayına göre sonda alıp evdeki bir biberonla başlayabilirsiniz.ilk gün zor oluyor biberona alışmıştı bebeğim, hızlı hızlı süt aksın istedi gelmedikçe sinirlendi, bağırdı. Ama sonra emdikçe süt geldi ve iki hafta falan hep öyle emdi. Sonra gerek kalmadı sürekli emdiği için memenin doğal akışına alışmaya başladı. Şimdi de ara ara yapıyorum. Artık çok mama içmiyor zaten. Sütümün yetmediğini hissedersem öyle veriyorum.