Ardenege38 Ozlem2904 bziimki 3 ay 19 günlükken başladı şuan 4 ay 5 günlügüz hala devam ediyor çok çok zor Rabbim yardım etsin tırlatmak üzereyim
Tweetyy Ozlem2904 gpogle atak hesaplama yaz orda bebegin bilgilerini gir hesaplıyor. https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ link bu. Biz atak haftasindaymisiz 10 gündür ama hersey normal cok şükür insallah boyle bitiririz
Saudade Ardenege38 napiyor bebeğiniz nasıl oluyor gün içinde bilmedigimden soruyorum anlatır mısınız 😣
Ardenege38 Saudade aşırı huysuz uyumak istemiyor sürekli aglıyor mama reddi oluyor ayagımızda veya elimizde sallarken bile uyumamak istiyor uykuya direniyor🥺🥺😞
Hshsjshs Bende form accektim dun 4aylik olduk uyumuyo emmiyo durmuyo nezaman biter bu atak bide disdenmi acaba diye dusundum surekli eli agzinda nezaman biter bu atak😔😔😔
Baakpnr- Tweetyy canım bebegın doğduğu günü mü yoksa doğması gereken günü mü yazıyorsun . Yani benimki 37. Haftada doğdu 40. Hafta üzerinden hesaplamak gerekiyor dimi
Tweetyy Baakpnr- benimki tam 40+0 dogdugu ben net günü giriyorum ama seninde oyle yapman lazım sanirim 40.haftayi girmelisin. 4 hafta atağını 7.haftada yaşayacak yani bebegin oyle biliyorum
Saadet14 Baakpnr- Bunu bende merak ediyorum ya doktora sordum dogdugu gunu mu dogacagi gunu mu yazcam atak takvimine dedim bana güldü bebeklerde matematiksel işlem olmaz dedi oyle sacma seylere inanma bebegin gunu gununu tutmaz dedi 🤦♀️
Baakpnr- Tweetyy teşekkür ederim canım evet Google da da o şekilde yazıyordu emin olmak istedim teşekkür ederim 😍
Saadet14 Baakpnr- Bence de var ama tam tarih bilmiyorum mesela 9 ocak dogmasi gerekiyordu 1 ocakta sezeryan oldu simdi hangisini yazcam emin degilim valla biz suan biseyin icindeyiz meme reddi felan var 1 ocaga gore daha baslamadi 9 ocağa gore icindeyiz ben anlamadim