newbabymom iki kızım var
biri ay sonunda 3 yaşına girecek, diğeri de bayramda bir yaşında olacak inşallah.
Ben hala hasta olacaklar diye sürekli tedirginim.
Mümkün olduğunca kapalı ortamlarda kimseyle görüşmüyorum. Evime davet ederken veya ben ev gezmesine giderken evde hasta çocuk var mı diye mutlaka soruyorum. Çünkü çocuktan çocuğa çok çabuk geçiyor hastalık.
Büyük kızım ilk kez altı aylıkken bronşiolit oldu, bir yaşına gelene kadar iki kez daha oldu maalesef, sonra her kış olmaya başladı. Hava makinası evin demirbaşı oldu artık.
Küçükte aynı yoldan ilerliyor. Tüm kışı nerdeyse 15 günlük döngülerle hasta geçirdik.
kapalı ortama gitmem ama mümkün olduğunca her gün dışarı çıkarırım.
Yine de o balgam öksürük ateş iştahsızlık huysuzluk hava makinasının sesi hepsi sinirimi bozuyor aklıma geldikçe