Egeto yanlış hatırlamıyorsam bu renklerdeydi sanırım ilk bebeğimde 4 sene önceden bahsediyoeum doktoruna yollamıştım böyle lekeler var diye yeterince doymuyor demişti. Anne sütüne ek mama önermişti. Ama bebeğim ağlamıyodu aç olsa ağlardı diye düşünüyodum. Ama dediği gibi yaptım mamayı kabul etmedi bu sefer ablamın sütünü sağıp vermiştim sonra kendi sütümünü sağıp sağıp cerdim doku dolu lekeler kesildi. Yinede bir doktorunuza danışın tabi.