Annesivekizi Biz yeni başladık ilk 2 gün asla lazımlığına yapmadı hep pantolonuna yaptı. Sonraki 2 gün ise ben götürdükçe lazımlığına yaptı hiç altına kaçırmadı. Ama sorun şu ki bana hiç çişim var demedi hep ben götürünce yapıyo. Gelmeden önce söylemesi gerektiğini hala bilmiyor bu normal mi? Yoksa altına yapmasına izin mi vermeliyim söylemeyi öğrenmesi için
Badehandeyldz Annesivekizi normal. Benim kızım 3.günü söylemişti komşumun çocuğu 1.haftada söylemiş. Her çocuk farklıdır
Ummus-kaan Annesivekizi bizdeki durumda biraz farklı sizinkinden 9 gün oldu başlayalı çişinin var olduğunu söylüyor götürüyorum yapmıyor tutuyor aradan biraz vakit geçince altına yapıyor özellikle ilk günler çok çok fenaydı hâla kaçırdığı oluyor
Annesivekizi Badehandeyldz ya ilerde söyleyecekse 1 ayda söylesin önemli değil ama böyle bana bez mantığı gibi geldi. Oturuyo vakit geçirirken çişi gelince yapıyo tamam. Farkında değil olayın. O yüzdem merak ettim hep böyle gider mi diye
Annesivekizi Ummus-kaan ilk 2 gün bizim de öyleydi işte 2 saat oturuyor tutuyor kalkıp üstünü giyince yapıyordu. 2 gün sonra alıştı ama bu sefer de söylemeyi bilmiyor
Annesivekizi Ummus-kaan ilginç bi şekilde gece yapmıyor. Sabah uyanınca daha tuvalete götürmeden yatağa yapıyor
otose_san Annesivekizi 2 gün kızımda sadece altına yaptı, lazımlığa otururdum yapmaz kalkınca ıslatırdı. 1 hafta anne çiş demedi, götürmeye devam ettim, 2. hafta içinde söylemeye başladı. Kendi tecrübem götürmeye devam edin alışacaktır
Annesivekizi otose_san aynı şeyleri yaşamışız. İnşallah benimki de öğrenir. Peki öğrendikten sonra kaçırma oldu mu
barbarosunannesi Annesivekizi aynı durumdayız bence zaman gerek .yarım saatte bı soruyorum oyuna dalınca unutuyor çünkü . inşallah çabuk öğrenirler 🥰
Annesivekizi barbarosunannesi sorunca yok diyor zaten. Ya da götürüp pantolonunu çıkarınca hayır daha yapmadım diyor izin vermiyor. Bi şekilde oyunla oturtuyorum bu sefer de oyuna dalıp yapıyor ama hiç farkında değil kendisi. Aynı bez mantığı gibi çişi gelince yapıyor ben oturtursam
Noname21 Annesivekizi bense hafif hafif başladım. Ben zaten yazın hiç bez bağlanıyordum direk pijama giydirirdim. Simdinona alışkın çişi gelince yapiyor hemen. Tuvalet kavramını biliyor ama lazjmliga yapmiyorm ramazanda öğreteyim diyorum bende bakalım ilk gün tuttu hep. Hatta labiz oldundiye biraktim yeniden baslayayim
Annesivekizi Noname21 bi kere başlayınca istikrarlı olmak gerekiyormuş. İnşallah alışırlar bakalım zor bi süreç
Demirac19 Annesivekizi ilk 3-4 gün normal sabırlı olmalısın önce yeni duruma alışması lazım. Sende tuvaletin geliyormuş gibi yap lazımlığa otur, yada bebeğin yaparsa onu ödüllendir
Annesivekizi Demirac19 ödüllendirme değil de kendi zaten oturmak istemiyor ben önüne oyun koyuyorum onu oynarken oturup yapıyor ama kendi farkında değil yaptığının. Bu sefer yaptın bitti hadi kalkalım diyorum oyun oynadığı için kalkmak istemiyor😂 her çişten sonra duvara sticker yapıştırıyor o sayede kalkıyo. Arada çikolata falan veriyorum ama kendisi hala olayın farkında değil tam anlamıyla
Berkininannesiiii Annesivekizi oğlum 24 aylik bi haftadır söylüyor çişini kakasinin hic bezine yapmıyordu zaten ona onceden alistirmisti babaannesi o yüzden bu da kolay oldu
Prensess_annesii Annesivekizi gitmez biz de ikinci haftamizdayiz ben de sizin gibi düşünüyordum ama ikinci hafta kendisi söylemeye başladı anne cisim geldi diye biraz sabırlı olun sonra kolay oluyor ben yaptıysam siz de yaparsınız benim 11 aylık da bir oğlum var devamlı peşimizde
otose_san Annesivekizi kakasındsn korkuyordu onu aşıncaya kadar 3 4 gün kakasını altına yaptı, tam da oldu dediğim zaman oldu. O kısmı da aşınca bi şeylere dalmadığı sürece kaçırmadı altına şükür
barbarosunannesi Annesivekizi ilk günler bizde öyleydim şimdi geldimi diye sorunca varsa gidiyor düzene girecek inşallah hepsi