babyfaceee Elvn94 gunaydinnn bende bekliyim bizde gectik zor cozunuyo du ama ılık suda yapınca güzel oluyo. Şimdilik iyi gibi kabızlığı geçti kızımın aptamil yemi seriye gecmistik bin beter etti
Kucukkalbim Elvn94 Hippten Bebelac golda geçtik bebeğim severek içiyor gaz kabız hiç yapmadı şuan memnunuz.Bize dr önerdi fermantasyon şekilde üretilen tek mamaymiş.
serinserin Elvn94 ben de ilk bir ay kullandım gayet memnunum artık anne sütü alıyor sadece günde bir kere mama o da bazen doktor önerdi gayet güzel bir mama
Elvn94 babyfaceee bnde aptamilin yeni serisini kullnyodm gaz yapti gecmeyen bi kabzligimz var bzmde bebelac golda gectik bakalim ne olcak
Burcumom Elvn94 ben kullanıyorum canım ama sanki doyurmuyor saat başı 2 saatte bir acıkıyor ve her acıkmasında 120ccden aşağı yapmıyorum şaşkınım
edaydogan Aptamil 2 numara pronutra alıyorum ama oda kabız yaptı bebelac golda geçtim sanki daha iyi geldi bize kabızlığı hafiflio gbi