annelikhalii Giden varsa süreç nasıl sürüyor yani neler yaşadığınızı soruyormu doktor hemen teşhis koyabiliyormu
coktepkiliyim annelikhalii bir kez gittim aslında devamı olması gerekiyordu çünkü ilk seans tanışma seansı gibi geçiyor.Bayramdan sonra başlıcam tekrar
bombacimulayim annelikhalii gidiyorum . Hem psikolog hem psikiyatrist iki aşamalı olarak devam ediyoruz . Neyi merak ediyorsunuz cevaplayayım