Bebegmveben3 Bahar11 ne dediler bu arada benim de PLT değerim yüksek Benim dahada binlerde çıkıyor hematoloji ye gidiyorum kan sulandirici kullanıyorum
2guzelinannesi Bahar11 kuzum cok gecmis olsun2 ay once ayni sorun ile acie kostuk aynen sendne alinan kanalr alindi coguda seninki gibi cikti ama benim gogus agrimhic gecmedi senin agrin nasilbi agriydi arada geciyormuydu cok gecmis olsun kardiyoji ne dedi
2guzelinannesi Bebegmveben3 bana sormamissiniz ama benimde kendim bildim bileli yuksek ama binlere cikmaz doktorlar hep normal dedi gogusum agriyor benimde
Bebegmveben3 2guzelinannesi damar tıkanıklığı yapabilir diye ölene kadar kan sulandırıcı kullanmak zorundayım. İğne kullanırsam referans değerinde oluyo ama iğneyi bırakırsam sadece asprinle devam edersem 800-900-1000leri görüyorum. 2000i bile gördüm
2guzelinannesi Bebegmveben3 ay cok gecmis olsun peki sikayetleriniz nelerdi benimde cogu kan almada yuksek cikmis ama heo normal denilfi belkide sizinki gibi yuksek olmasi bekleniyor
Bebegmveben3 2guzelinannesi benim genetik çıktı sonradan. Bunlar için çok testler yapılıyor aşırı detaylı testler yani. Benim baş ağrısı şikayetlerim var fazla hala daha öyle. Bebeğimi emziriyodum düşün emzirmeyi bıraktım ağrılarım dayanilcak gibi değil ilaçlarımi düzenli kullanamadim emzirmeyi kestim. Okadar çok vicdanen üzülüyorum ki anlatamam.
2guzelinannesi Bebegmveben3 hayirr uzulme nedne uzuluyosun senin elinde olsa hic birakmazsin bu senin icinde bebegin icinde en iyisi uzulme
Bebegmveben3 2guzelinannesi sütüm kesilseydi de biraksaydim uzulmezdim bile isteye meme de süt varken verememek insana dokunuyor. Benim bitane daha kucuk çocuğum var onlara evde yalnız bakıyorum. Bı yönden de şunu da diyorum kendime sen saglikli olasın ki çocuklarına bakabilesin. Benim sağlığım yerimde olmazsa benim çocuklarıma kimse de bakamaz. Ki bir damara pihti atma ihtimali bile korkunç doktor pıhtı atıyor fakat herkesin hangi damara atacağı belli olmuyor demişti.
2guzelinannesi Bebegmveben3 cok dogru dusunuyosun benimde ayalrdie gogsum agriyor ve inanki cocukalrima odaklanamiyorum sirf onalri bu durumdan kurtarmak onlarla kaliteli vakit gecirmek icin hasatneye gidiyorum sukurki onlar saglikli uzulme sende rahatsizsin zaten dahada stres olma
busrakigili0 Bahar11 Allah allah, plt yüksekliğine yorum yapmadı mı. Bilemedim valla, siz yine de her ay kontrol ettirin kan değerlerinizi. Değişiklik olur ise tekrar kontrole gidersiniz. Çok geçmiş olsun.
sevgikelebegi Bahar11 aptt ve plt bunlar kanda pıhtılaşma gösteren tetkiklerdir büyük bi olasılıkla kanında pıhtılaşma var hastaneye gidemiyorsan sağlık ocağında aile hekimine göster
SibelKesim Bahar11 midenizde problem olabilir mi belki de mide ağrısı çekiyorsunuz da göğüs le karıştırıyorsunuz reflü gastrit falan olabilir dahiliye ye gidin birde
sevgikelebegi Bahar11 eee doktorlar normal dediyse biz ne diyelim anormal mi 🤔🤔🤔 doktora inanmıyorsun bize mi inancan
2guzelinannesi Bahar11 kuzum banada normal dediler birkere gittigimde ama 2 ay hatta 3 ay olucak agrim gecmedi bazen tam gecti diyorum yoruldug an artiyor yada egilirken cok yogun oluyor . Sen kusuyosun ya bide reflu olabilirmi
Bahar11 2guzelinannesi bi ara bir de gastroentrolojiye bakilicm ama bilemedm sadece agri girnce kusma basliyor garim gecnce kusma duruyoe