Hanımlar bebeğimin sol gözü burnuna ve hafif yukarı doğru çapraz şekilde kayıyor. 2 ay önce başka bir şehirde doktora götürmüştüm ancak doktor göremedi. Çünkü o zamanlar nadir kayıyordu. Ancak şimdi ilerledi çok fazla kaymaya başladı. İşinde uzman hekime muayene ettirmek istiyorum çünkü önceki doktor bu konuda iyi değilmiş sonradan duyduğuma göre. Zar zor bir randevu buldum ancak mhrs’de 0-1 yaş arası diyor. Sizce oğluma da bakar mı? İstanbul Anadolu yakasindayim. 1 aydır bundan başka randevu çıkmadı. Sizce o doktora götüreyim mı? Kayma konusunda uzman mı onu da bilmiyorum. Ya da İstanbul’da sizin bildiğiniz ve memnun kaldığınız devlet/özel göz doktoru var mı? Eğer özeldeyse muayene ücretini de yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻