oglumuz01 Dünden beri yeşil yapıyor anne sütü içiyor. Anne sütü alan bebek hardal sarısı yapar diye biliyorum biraz yapışkan gibi
Bestemm oglumuz01 bizim doktor normal demişti bej ve kanlı olmasın gerisi normal dedi. Üşütmüş olabilir. Benim kızımda yeşil yapıyor ama mama alıyor bizimki sanırım mamadan özellikle sordum doktora önemli değil dedi korkulacak bişey yok demişti.
Deletedmom_61 oglumuz01 süt alerjisi vardır sümüksü olmasi yeşil bazen olabiliyor ön süt çok alımından kaynakli yada siz yeşillik yemiş olabilirsiniz benim kızımda da arada yeşil olurdu sorun olmuyor diye biliyorum
Hllsyma oglumuz01 yeşil kaka önemli bi şey değil bebekler arada yeşil de yapar sarı da kanlı ve mukuslu olursa alerjisi vardır
oglumuz01 Deletedmom_61 sadece ön sütü almaması için ne yapabilirim bazen hangi gögüs ten emzirdiğimi unutuyorum
oglumuz01 Hllsyma tam olarak mukuslu olduğunu anlayamadım ki hafif yapışkan gibi geldi bana dün sırtında minicik Bi kızarıklık vardı
Deletedmom_61 oglumuz01 ya onu bende çok araştırdım kısa emmelerde falan ön süt alınıp bırakılıyor yada tazyikli olan sütte ama korkmayın yeşil kaka sorun değil yarına yada akşam kaka yaparsa onda farkederseniz
oglumuz01 betulbayar32 üşüttüyse bunu nereden anlayabilirim ve nasıl geçiririm bunu daha mı sıkı giymesi lazım sadece
1kz1ogln_ oglumuz01 tamam şimdi oldu sindirimde sıkıntı yaşıyor probiyotik düzene sokup renginide degistirecektir antibiyotik alan bebeklerinde yeşil oluyor korkulacak bi kaka rengi degil mukuslu kokulu ve kan geliyorsa doktora götürün
betulbayar32 oglumuz01 yok güzelim terletme bebeği yeterlidir üşütmemesi için evi soğuk tutma geçer zaten küçük bebeklerde hemen
oglumuz01 1kz1ogln_ PROBİOTİK mi yeşil yaptırıyor yoksa PROBİOTİK mi sarı rengine geri getirecek. Birde kakası hep kokuyordu onu anlayamam herhalde
Haffuse Usutnesi degil de, onsutu cok almasindan kaynakli olabilir… Usutse atesi, burun akintisi da olurdu… Duzenli emzir, her emzirmede memenin bosalmasina dikket et… Her meme en az 15.20 dk.
oglumuz01 Haffuse 15 20 dakika ama tek seferde 15 20 dakika ememiyor. Birde ben hangi gögüs ten emzirdiğimi unutuyorum. 2 saat birini diğer 2 saat diğer gögüse geçiyorum 10 15 dakika emiyor
Nurselihiranur oglumuz01 cnm üşütme falan değil eskiden annelerimiz derdi onu korkma 1. çift göğüs emziriyorsan bırak tek göğüse geç bebek yağlı sütü alamadığı çok önsüt aldığı için yeşil yapar 2. yeşil mukusluysa ve devam ederse alerjisi var demektir doktora gitmeniz lazım ensesini koltuk altını kontrol et kızarıklık var mı?birde burnu tıkanıyorsa oda alerjiden. Senin yediğin besinler ona geçiyor bu yüzden kaka rengi değişir ama yemyeşil mukuslu çok olmaz sadece rengi döner biraz bnm bebeğimde yeşil yapıyordu üşüttü diye giydirdiler çocuğu isilik oldu bı seferde soyduk 10 gün geçmedi isiliği sandık hergün yıkadık uyumuyordu ağlıyodu hep gazı var sandık meğer aşerjisi varmış
oglumuz01 Nurselihiranur ayy yeşil mukuslu gibi dünde bugün de yemyeşil kaka işte hafif vücudunda yer yer kızarıklık var. Yarın yine yeşil kaka devam ederse randevu alayım yoksa takip mi edeyim
betulbayar32 Nurselihiranur ön süt en önemli şey yeni Doğan bebeklerde tek göğüs emzirirse ilk aylardan diğer göğüsten süt azalır fakat 🌼
Haffuse oglumuz01 onun takibini yapmalisin kuzum ya… hem bebegin hem de kendin icin😅 Madem okadar ememiyor o zaman sen de emzirmeden once 5.dk sag, sonra emzir… Careoer tukenmez🤗