Baloglumm41 Kızlar 3 aylık oğlumun kafasında kabuklanmalar var doktor konak dedi nasıl geçer tavsiyesi olan var mı
Hohomoromu Baloglumm41 banyoda kafasına sampuani sürün konak tarağı alın ya da sık dişli erkek taraklarndan yavaş yavaş tarayarak dökecek ama kafasını yumuşatın şampuanli köpüklü halde yapın zaman geçmeden yapın kasiniyordur kafasi
1kz1ogln_ Baloglumm41 banyodan önce zeytin yağıyla yumusatip Konak tarafıyla nazikce temizleyin sık banyo yaptırın böylece konak tutmayacaktir
yusufmertmom Baloglumm41 banyodan 30dk önce zeytinyağ, bebe yağ , badem yağı sür bol bol banyodan önce tara bide banyodan sonra tara hemen geçiyor 2 defa yeterli
2603 Baloglumm41 doktor bize hiç bir şekil de ellemeyin dedi bebekler onları hissetmiyorlar bile kendiliğinden geçicekmiiş
Baloglumm41 Hohomoromu evet eli sürekli kafasına gidiyo saçlarını çekmeye çalışıyo kaşındığını düşünüyorum bende. Konak tarağı yok ama sık dişli erkek tarağı bıngıldağına zarar vermez değil mi
Baloglumm41 1kz1ogln_ aslında hep 2 günde bir banyo yaptırıyoruz ama nasıl oldu anlamadım bende bugün banyo yaptırıcaz denerim söylediğiniz gibi
1kz1ogln_ Baloglumm41 bıngıldak o kadar hassas bişey değil canım sert şekilde bastırılıp darbe görmedikçe bişey olmaz ama kafası acır tahriş olur o yüzden Konak tarağı ve fırçasını al zorda kalırsan Konak şampuanları var eczanede
1kz1ogln_ Baloglumm41 her bebekte olur benim oglumunda kiziminda kaslarinda vardı kafalarında çok yoktu aşırı terleyen bebeklerde daha çok oluyor kafadaki temizlenmezse delikler tıkanır ve beyni nefes alamaz
Baloglumm41 1kz1ogln_ Evet doğru söylüyosunuz korkuyorum bende ellemeye insan tedirgin oluyo yanlış bişey yaparım diye
huzunkovankusu 1kz1ogln_ kafadaki temizlenmezse delikler tıkanır ve beyni nefes alamaz Tabii ki böyle bişi yok 😂
Baloglumm41 1kz1ogln_ evet benim oğlumunda bi dönem kaşında çıkmıştı o geçti ama kafası bi türlü geçmiyor ve söylediğiniz gibi çok terliyor
Alse35 Baloglumm41 zeytinyağı sür yarım saat sonra Konak tarağıyla tersine tara duş aldır bi kaç uygulamada geçiyor konak tarağını da bebek mağazalarından bulabilirsin 10-15 TL arası bişey marka almaya gerek yok bu erkeklerin kullandığı taraklardan aldım kullandım işe yaramıyor bilgin olsun
huzunkovankusu Baloglumm41 bizim çok inatçı konağımız olmuştu. Bi gece önceden Konak losyonu sürerdim mustela. Sonra sabah da Konak şampuanıyla yıkardım. Öyle öyle geçmişti hafif de tarıyordum.
Baloglumm41 huzunkovankusu bizimkide 2 ay olmak üzere bi türlü geçmiyo oğlumunda eli hep kafasında rahatsız ettiğini düşünmeye başladım
1kz1ogln_ huzunkovankusu bana doktorun söylediğini söylüyorum doktormusun kabuklasinca ve mantar oluşunca nasıl nefes alacak kafası söyler misin
glsma06 Baloglumm41 banyodan once zeyrinyagi surup 15 dk bekletio konak taragiyla ters yone taradim bunu gecene kadar tekrarladim su an yok cok sukur
Erkekanasi bhrbhrrrr Kaşta da olmuştu. Biodermanjn kremi vardı bizde bebeklere de sürülebilenlerden. Her gün sürdüm. 1 haftada geçti
Irmakprensesinannesi Baloglumm41 zeytinyağı ve karbonat i karıştırın 1 çat kaşığı kafasına sürün bekletin sonra tarafla tarayın döküldüğünü goruceksinjz sonra dua aldırın 2 kere uygulayın bunu bisey kalmaz
tostosata Bence elleme dökülür ben yaptım oğluma 3.5 aylık o da enfeksiyon kaptırmışım sivilce gibi kıpkırmızı şeyler çıktı krem verdi 2 tane sürüyoruz yarın da Kontrolümüz var