Eda1525 Arkadaşlar Beylikdüzü devlet Hastanesi’nde onerebileceginiz doktor var mı gerçekten ilgilenen
SGeceC Eda1525 berbat bir hastane ya annemden uyuşturmadan rahimden parça aldılar kadın öldü öldü dirildi birde azarladilar koca kadın ammada abarttın diye daha adımımı atmadım oraya sonra🤦
Cigdemdoganselam Bende Beylikdüzü’nde oturuyorum ama devlet Hastanesi’ne gitmedim. Medilife Hastanesi’nde doğum yaptım. Bebeğimi de kontollerini orda yaptırıyorum Miktat beye.
Busemehmetbora Cigdemdoganselam merhaba bende orda dogum yaptım 2. Doktor arayısındayım mıktak bey naıl ısmını oncedende duymustum
Cigdemdoganselam Busemehmetbora ben Miktat beyden çok memnunum gerçekten iyi bir doktor. Saadet hanımla pek anlaşamadık biraz ilgisiz geldi bize daha sonra Miktat beyi tercih ettik.