Lina06 benimki de 2 ay 27 günlük. 2 3 dk emio bırakıo, etrafa bakıo tekrar emio 1 dk bile sürmüo tekrar bırakıo, alıo 1 2 çekio tekrar bırakıo. Napıo bende anlamıyorum 😂😂 en son istemediği zaman alıo memeyi aşağı doğru çekio ıkınmaya, ıhlamaya başlıo. Bırakıoz artık emmeyi. Emzirmek de dert oldu artık 🤦🏻♀️ oyuna çevirdi iyice emmeyi.