Merhaba kızlar bebeğimin idrar yolu enfeksiyonu olmasından şüpheleniyorum idrarı bazen koyu bazen açık renkli bezini dolduruyor altını açtığımda bacaklarını uzatarak kasıyor gaz sancısındada aynısını yapıyordu ama bugün koku olduğunu farkettim prima kullanıyoruz bezde sanki böyle antibiyotik kokusu gibi bir koku var bebeğim 2 aylık daha önce enfeksiyon tanısı koyulanlar yardımcı olabilir mi nerden anladınız.Uyku sıklığı son 2 haftadır çok kötü 10 dakikada 1 kalkıyor özellikle beslenme sonrası 1 saat sonra sancılanıyor şiddetli ağlıyor