Eserr-80 ben aptamil, sma optipro- comfort kullandım. Sma güzel ama gaz yapıyo biraz sanırım. Aptamil kullanıyoruz şimdi kızım şükür onu biraz biraz içiyo. Bebelac’ta tatlı bi tadı olduğu için çocuklar seviyormuş kullanmadım daha. Hipp içinde iyi diyorlar. Doktora sordum hipp aptamil verebilirsin dedi.