Kızım sürekli kaka kaçırıyor ya tuvalete gitmeye üşeniyor yada baska bi sebebi var. Bazen tamamını altına yaptığı bile oluyor. Bu zamana kadar hiç kızmadım hep uyardım güzelce anlattım. Yapma kızım popon acır altına yaparsan sen artık büyüdün bebekler yapar altına tuvalete gitmelisin falan diye hep güzelce uyardim olmadı birkaç kere küstüm olmadı akşam artık biraz sert uyardım az önce yine yapmış. Bunu nasıl çözebiliriz 5 yaşında. Çişte sıkıntı yok