Zehranrpnr Diş jeli dentinox önerdi doktormuz sizce hangisi iyi içeriği teniz kullananlar fikri olanlar yazabilir mi
[silindi] Zehranrpnr tetagil çok güzel dentinoxu eczacı önerdi bize tetagile göre daha iyi olduğunu söyledi özellikle ikisini de kullandım güzel
eylul19 Zehranrpnr doktorumuz dentıgel yada tetagıl dedı ben ıkısınden de kullanıyorum ama en etkılısı tetagıl o daha cok rahatlatıyor
Tuba Zehranrpnr bence ikisini de kullanmayın ikisi de zararlı ve belki 5-10dk anca etki gösteriyor. Bu kadar kısa süre için kullandığınıza değmiyor. Onun yerine osanit jeli veya osanit diş topu kullanın tamamen bitkisel.