d5gul Kizlar merhaba, aylık konsept olarak çekim yapan varmı? Öneri paylaşabilir misiniz yapanlar? Bizde üç aylık olduk daha önce yetiştirip çekemedim ama bundan sonra çekmek istiyorum hatıra kalsın diye. Örnek ve önerilerinizi bekliyorum annişler 😘😘
Toprak_2019 d5gul ben 12 ayına kadar her ay yaptım canım sonra bıraktım mesela dişim çıktı konseri yaptım kaydırak konsepti yaptım deniz konsepti yaptım futbol konsepti yaptım aşçı konsepti yaptım çamaşır asma konsepti yaptım Roma rakamları konsepti yaptım