Oykubebek Cok hizli nefes alip veriyor soluk soluga kaliyor. 1 aylik bebegim eko nefes testi ve kalp ultrasyonu cekildi. Iki tane Kalp damarlari yirtigi dendi. Kapanir diyorlar. Ilk kiz bebegim ve cok uzuluyorum. Herseyi cok iyiyken nefese nefese surekli basindan gecen duyan bu konulari bilen vRmi. Allah isinizi rast getirsin. Tum annelerin dualari kabul olsun
fatima Oykubebek rabbimden şifa diliyorum 🌸 doktorlar kapanır demiş zamanla kapanır inşallah üzülme, bir çaresi vardır elbette 🙏
Pinkmoms Oykubebek bi tanıdığımın bebeğininde kalbinde 2 delik çıktı dogdugu günden beri küvezde solunumdan dolayı ama doktorlar tarafından bir sorun teşkil etmiyor nefesi düzene girince çıkaracağız zamanla kapanır demiş çok öenmli değil demişler 🙏 Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın tez vakitte şifa versin tüm şifa bekleyenlere 🙏❤️
balsevdigim Oykubebek öncelikle ASD mi VSD mi ikisi ayrı şeyler. ASD ise kendiliğinden düzelir merak etme
Buklem Benim kızımda da üfürüm var canım sürekli hızlı nefes alıyor sanki hatta bazen azından nefes alıyor gibi, kozımada fetal eko yapıldı Dr şimdilik sıkıntı yok 6 ayda bir takip dedi, Rabbim bebeklerimize sağlık şifa versin inşallah
Dtburcu Benim bebegimde vsd ile dogdu 2 aydir takip ediliyor 3 tane delik vardi biri buyuktu sonra kontrolde kuculme yanlisi denildi 6 ayda bir kontrol edileceknrabbim sifa versin bebeklerimize🙏
Oykubebek Hepinize tesekkur ederim ilginiz icin iksiide var asd vsd ufurum duydular sonra teshis kondu. Kapanir demi insallah kapanir 1 aylik dogusdan oldu ilk gunden beri