Egeliglsm Dün akşam hasta oldu oğlum 5 aylık olucaz burun akıntısı öksürük ve ateşi vardi. Acile götürdük gece 37dydi atesi. Hep evin icindeyiz üstü başı hep kalın 3 günde bir banyosunu yaptiriyorum bizde hasta degildik nasil hastalandi aklim almadi. 1 aydir damaklarımiz zaten kaşınıyor salyalar da fora. Iki gundürde biraz kabız gibi. Acaba diş sıkıntısından mı böyle oldu yavrum. Tecrübeli anneler sizce 🙄