Zey-yus50 Evet ama çoğu çocuk bunu yaşıyor. Oğlumun kuzeni 5 yaşında başladı oda aynıydı etrafımdaki çoğu çocuk büyük küçük aynı şeyleri yaşadı maalesef. Selçuk Şirini biliyomusunuz bilmiyorum çocuklar hakkında uzmanlık yapmış çok güzel bi Prof. Onun görüşlerine değer verdiğim için erken başlattım. Beynin ilk üç yaş arasında ne kadar çok bilgi alabildiğini ve okul öncesine erken başlanması gerektiğini ısrarla savunan biri. Bende çocuğumu çok yıpratmadan uygulamaya çalışıyorum. Haftada üç gün 2,5 saatle başladık bakalım devamı nasıl olacak.