İkiz bebeklerim var şuan 5 ay 20 günlükler kızım kucak asla istemiyor oğlum sürekli kucağa alınıp pohpohlanmak istiyor benim de buna vaktim olmuyor maalesef ki katılması (ugunması) oluyordu o şekilde kucağa alıştı şimdi bir ağlıyor birisi kucağa aldığı an kesiyor ağlamayı kaç gündür deniyorum ağlıyor ama kendi kendime katiyen susmuyor benim kucağa alıp akşama kadar onu ağlamasın diye tutacak zamanım olmuyor bu huyu bebek arabasındada devam ediyor nasıl kucağı unutturacağım