bikerem barlassmoom 2 parca halinde,dogum oncesinin 8 haftalik kismi,dogum sonrasınin 8 haftalik kusmi olarak yatti. Dogum öncesine ait raporun parasi bebek dogduktan birkac gun sonra,dogum sonrasininki de 2 aylik oldugunda yani rapor bittiginde yatti
barlassmoom bikerem çoook teşekkür ederim 🥰 bizim bebiş 22 snde doğdu ama hala yatmadı da tereddüt ettim ben de
bikerem barlassmoom dogdugu ayi takip eden ilk ayin 15i diye biliyorum. Yani haftaya yatar tahminimce