Lara_1760 rabbim şifa versin insaallah.
Bi soru sorucaktim. Sma li başka bebek için gönüllü olan arkadaşım var durumda sürekli o bebeği paylaşıyordu bende yardım etmek istedim. Iban no istedim oda hasta kızın babasının ibanini verdi ama. Mutlaka bana dekontunu at dedi. Bende dekontu atmak istemedim kaç para gönderdiğimi bilsin istemedim açıkçası. Ama bu ısrarla dekontu bana at sayım yapılıyor dedi. Bende attım. Böyle mi oluyor yani dekontu atmak zorunlu mu. Eğer atmasaymısım sayımda eksik çıkarmış saçma geldi bana. Ibana para atarken smalı bebek için diye not düşmüştük zaten ama Arkadaşımın ısrarla dekont istemesini anlayamadım. Bu konu da bilginiz var mı dekont atmak zorunlu mu