Öncelikle merhaba saçlarım düz şekil almıyor köpükler spreyler kullansamda fayda etmiyor en son duşta saç kremi kullanırsam saçlarımın şekil almayacağını söylemişti bir arkadaşım ona rağmen şekil almıyor üstelik saçım boyalı olduğu için kremsiz çok kuru yıpranmış duruyor siz ne kullanıyorsunuz önerebikeciğiniz birşey varmı