Merhaba kizlar. Son 2 gun kaldi. Bu ikinci hamileligim, 10 gun gec dollenme olmustu. Son zamanlar ultrasonda ama 5 gun fark oluyordu. Bugun vajinada bir agirlik hissediyorum. Karnim da iyice dustu, sik-sik tuvalete cikiyorum. Boyle olup doguran var mi? 🤔 Ilk dogumum 39+6da olmustu.