Hanımlar merhaba
bebeğim 5 ay 2 günlük yaklaşık 2 haftadır mamasını içmeye başlayınca karnından guruldama gibi ses geliyor kendini geriye atıyor .ağlıyor .sonra içmeye devam edince yine aynı oluyor ağlıyor. Normal de böyle bişey yoktu. Ama şuan resmen kabus gibi mama hazırlamak istemiyorum artık .gazı vardır diyorlar ama hem diş çıkarıyor hem de ben laktoz intoleransı olabilir diye düşünüyorum böyle bir durum yaşayan varsa lütfen acil dönüş yapsın