Hanımlar oğlum 4 ay 12 günlük elleri normalden sıcak ateşini ölçüyorum normal çıkıyor. Kulağıyla ve başının yan tarafıyla oynuyor kaşıyor gibi hatta bu belirtilere internette diş çıkarma yazıyor ama erken değil mi biraz. Elimle dişini kontrol ettim çok az sanki kabarıklık da var gibi emin olamadım. Hele bu elinin sıcak olma durumuna hiç anlam veremedim. Eğer diş çıkarıyorsa kaç günde çıkar acaba çok huzursuz sürekli emmek istiyor 🤦🏻♀️ Normalde hep 2 saatte bir düzenli beslenen bir bebektir halbuki