Merhaba kızlar 4 buçuk ay önce doğum yaptım bir defa regl oldum 10 günden fazla sürdü ondan sonra 15 gün gecikti reglim bu süre zarfında doğum kontrol hapı kullandım doğumdan sonra buna benzer durum yaşayan var mı normal mi test yapmaya korkuyorum bebeğim 4 buçuk aylık ve ayrıca 22 aylık bi kızım var