ikibebedublekahve 3 bucuk aylık kızımın vajinasında dudakta hadif yapışıklık varmış doktor pişik kremiyle masaj yapın her gün dedi ama çok hareketli her gün yapamıyorum kendiliğinden geçer mi başına gelen var mı
Fasulye12 ikibebedublekahve verdiği kremi sürüp elinizle yapışıklğı hafif açtırın kendiliğinden geçiyor bir zaman sonra. Benim kızımda da olmıstı . Yağlı bir krem vermişti doktor
Utkucan ikibebedublekahve kendiliğinden geçmez yapmazsan daha çok yapılır 3,5 aylık bebek nasıl çok hareketli kız yapıver işte her bez değiştirmede
Sherlock1180 ikibebedublekahve bizimki geçmedi küçük bir neşter yardimiyla çocuk cerrahi açmıştı hic ağlaması bile
1kz1ogln_ ikibebedublekahve çişini yapmaya engel değilse kremle kendiniz yapışmasını önleyebilir siniz ama yapışıklık çoksa doktor açıyor biraz kanıyor korkmayın yapışmasının sebebi çok pişik olması pişik olmasını engelleyin
Sherlock1180 ikibebedublekahve bizim.ilerlemisti direkt nesterle yaptilar ilerledigini cisini yaparken agladiginda anladik
ikibebedublekahve 1kz1ogln_ çişini rahat yapıyor o yönden sıkıntı yok çok şükür , çok az alt tarafa doğru bi yapışıklık var, o bölgesi hiç pişik olmadı daha ama
1kz1ogln_ ikibebedublekahve alt tarafında azsa sorun değil canım o kremini sur yeter benim kızımın üstten yapıştı çok az açıklığı vardı doktor açtı her alt değişiminde masaj yaparak açık kalmasını sağladım şimdi oglumunda bitikmis doğuştan zor çiş yapıyor sünnet olması gerekiyor dediler
Elmas-alya ikibebedublekahve 4 aylık kızım 2 gn önce cerrah açtı çok kapanmış dedi pişik kremiyle masaj yap dedi banada ve çok hareketli .. elimle aralamaya çalışıyorum.. masaj yap mutlaka
ikibebedublekahve Elmas-alya geçmiş olsun yapıcam sık sık inşallah cerrahi müdahaleye gerek kalmaz kendiliğinden geçer 🙏🏼🙏🏼