Sweetgirl evet anladım bu durum bende 4 aylık hamileyken oldu ama ben daha kötü durumdaydm iki büklüm kaldım asla uzanıp yatamadım canımın açısından napcam şaşırmıştım 3 gün doktor gezdim. Bir sürü tahliller serumlar idrar yolu enf. Da dendi o tozu bende içtim ama hicbisey gram etkilemedi. En son fizyoterapiste gittim masaj ile bicak gibi kesti ağrısı. Güzelce bir duş alında sonra Eşinize, annenize, yaninizda kim varsa yakınınız söyleyin omuzlardan baslasin omurganin kenarinda sinirler olur özellikle oralara kaburgalara ve en önemlisi kuyruk sokumuna güzelce masaj yapsın. Ağrı kesici jel, herhangi bir masaj kremi veya ersağ masaj kremi varsa. Hicbisey yoksa zeytinyagiyla güzelce ovalasın nazikce masaj yapsın ve kendini sicak tutman gerekiyor. Emzirirken sen bebege eğilme sirtini belini duz tutmaya çalış. Kas tutulmasi olmus sende baska hicbisey değil. Cok geçmiş olsun