Merhabalar hanımlar 😏
4.5 aylık olduk bu ayın 23′ünde 5. Ayımızı doldurucaz.
Ama uyku yok kendi kendine oyalanmıyo sürekli kucağımda durmak istiyo.
Geçtiğimiz haftalarda aynı durumu 1 hafta kadar yaşamıştık sonra düzeldi uykusu vs kendine geldi ama yine sil baştan başa döndük. Oioi emzik kullanıyoruz ama emziği atıyo onu da istemiyo. Wee baby damaklı emzik denedim onu almıyo. Emziği attığı için de uyanıyo.
Ne yapıcam şaşırdım sizlerden de tavsiye alabilirim gelin konuşalım 😏