etaskin Hanımlar selam.lansinoh biberon kullanıyoruz 4 aylık olacağız yakında.orta akışa geçmeli miyiz.ne zaman hangi seviyeye geçiyoruz bilen var mı
NNeslihaNN etaskin ben geçmiştim ama bebegim bogalacak gibi oluyo aglıyo anlamadım bi türlü geri eskisini kullanıyorum😔4 aylık bebegim
NaimeYilmaz etaskin bebegınıze cekme gucu yetmedıgı zaman gecıceksınız 🤷♀️ Mesela ben suan yavas akıs kullanıyorum 1.ayda 2 delıklıye gecmemız gerekıyordu 3 ay oldu hala tek delıklı kullanıyorum
Busrasahin etaskin bebekle alakali bir durum sanırım. Ben 5 aylikken biberon kullanmaya basladim Bebegimde. Direk en hizli olani ile basladik oylede devam etti hic sorun yasamadik
SukranUras etaskin aynı zamanda emziriyosanız 2 delikli biberon için acele etmeyin. 7 8 aylıkken geçin. Erken geçince emmeyi daha çabuk bırakabiliyolarmış.
etaskin Busrasahin şu an bi sorun yaşamadık ama sanki biraz zor çekiyomuş gibi geliyo ondan merak ettim 😊