sSchildmaiden Kızlar hamile kalmadan önce lazere gidiyordum hamileliğimi öğrenince bıraktım. Hamileyken koltuk altım çok karardı. Doğum yapalı 1ay oldu. Ne önerirsiniz?
Snowglobe sSchildmaiden sinoz beyazlatıcı krem hatta aldım ama kullanmak nasip olmadı daha. Kardeşim kullanıyor çok fayda gördü.
Aysecetin sSchildmaiden Bu konuda bileğim yok ama yakalamışken soruyum Lazerde batık ve karamalardan kurtulmuşmuydunuz peki? Lazere gidicem gerçekten geçiyor mu merak ediyorum
Yagmur1c Aysecetin lazerin 7 seansındayım batık diye birşey kalmadı ki bende çok fazla vardı koltuk altımda az da olsa açılma oldu ağdaya göre
Ecrintugce @sSchildmaiden benim de kararmıştı ama yavaş yavaş açılıyor biraz bekle istersen. Geçmezse bir şey bakarsın.
Ferideemir Ben doğum yapalı 3 ay oldu benım de kapkarayıdı gögüslerim de aynı şekilde sert lif aldım keseye benzer her yıkandığımda onu kullandım hiç birşey kalmadı açıldı
Aysecetin Reyhan55 bende başlicam lazere.. koltuk altı ve bikini bölgesi hamilelikten sonra aşırı karardı ve bacakta batıklar oluştu onun için mutlaka gidicem