5,5 aylığız 3. aydan itibaren sadece mama ile beslenmeye başladık. Doktorum ek gıdaya geçir dedi 1 haftadır tadımlara başladık. Su da vermem gerekiyormuş. Miktarını nasıl ayarlamalıyım ? Bir yerde kg başına 100ml olarak okudum çok fazla değil mi ? Oğlum 7 kilo şu anda 700ml su çok fazla olmuyor mu yardım edebilir misiniz?