ipekk05 TlhErva65 doktra götürsem mi accaba diştense boş yere de kan alsnlar istemiyorum çok ağlıyo ozaman susmuyor bir saat😢
gmzlgzl ipekk05 ani düşüp yükselen ateşe enfeksiyon olablr derler bzm ani düşüp yükselmişti o dönem ögrenmştm enfeksiyonu var diyeymiş
TlhErva65 ipekk05 Peki siz dış cikardigina eminseniz götürmeyin ama diş değilse emin değilseniz götürün Allah korusun başka bir şey olabilir
ipekk05 TlhErva65 götürdüm içim rahat etsin diye herşeyi temiz çıktı canım doktorda dişe bağladı ama bugün üçüncü gün inip çıkan ateşi var hiç böyle olmamıştı alt dişlerini çıkarırken azılar geliyo zor baya ☹️ gözleri baygın bakıyo artk yoruldu yavrum ya
Fasulye12 cisem3535 takibini yapamadım çünkü çıkmaya başlamış, yeni şişmiş dişler vardı hangisi yapıyor anlamadım 🤷🏻♀️
Fasulye12 cisem3535 bebeğiniz kaç aylık ? Bilmiyorum kehribar kullanıyor musunuz? Onun da faydasını görüyorum
cisem3535 Fasulye12 5.5 aylık şuan da kehribar kullanmaya yeni başladım ama taktıktan sonra daha iyi oldu gibi