Kızlar oğlum 1 yaş 22 günlük tutunup kalkıyor koltuktan sandalyeden vs tutunup yürüyor. İlk adım arabasından tutunup geziyor. Ama kendi başına yürümüyor. Eşimle ikimiz elinden tutup yürüttükmü çok mutlu oluyor çok güzel yürüyor. Koltuga yaslıyorum sırtını mesela gel gel yapıyorum hemen oturup emekleyerk geliyor. Yürümesi için kendi başına neler yapabilirim önerileriniz varmı yürürken çok mutlu ama kendi başına hiç cesareti yok emeklemek dahamı kolay geliyo anlamadım🤷♀️🙈