Arkadaşlar merhaba oğlum şuan 8 aylık ve bıngıldağı erken yani 6. Ay kapandı bunun için 3 ayrı çocuk doktoruna götürdük her ay takibi yapıldı ve büyüdüğünü ve baş çevresinin olması gerektiği ölçüde olduğunu söylediler fakat dün bu işin uzmanı çocuk cerrahisine götürdüm oda bize baş çevresinin ayına göre küçük kaldığını eğer düzelmez ve büyüme olmazsa ileride cerrahi işlem yapılması gerektiğini söyledi tabi bunu duyunca dünyam yıkıldı rabbim beterinden korusun çok endişeliyim buna benzer durum yaşayan arkadaşlarım tecrübelerini bilgilerini paylaşırsa çok mutlu olurum