newmama222 Mamas papas strada çok beğeniyorum. Ama çevremdekiler baston al diyor çok kararsızım sarsma olur mu? Büyük tekerli almak daha güvenli gibi geliyor kızlar helpppp
Tecrubelianne newmama222 buyuk tekerlekli almayin cok hantal oluyor baston iyi oluyor gercekten ben chipolino motto kullaniyorum cok memmunm cok saglam bi araba
ezgimina kesnlkle kabin tip…pierre cardin yehhoo kullanıyoruz doğduğundan beri 2 senedir çok memnunuz