Arkadaşlar bebeğim geçen cumartesi bexero 2. Doz oldu ateşi 38,5 civarına kadar yükseldi. Neyseki 2 güne geçti ama ayağında emeklerden dizini kırmadan hafif uzatarak emekliyor. Ayapa kaldırdığımızda koltuk kenarlarına tutunup sıralarken bir problem yok ama emeklerken onu normal düz tutmuyor uzayıp emeklemye çalışıyor başına böyle birşey gelen var mı acaba? Teidrgin oldum